Zadaniem Zespołu ds. PBO18 jest przede wszystkim wypracowanie nowych zasad Poznańskiego Budżetu Obywatelskiego w oparciu o doświadczenia i ewaluację minionych edycji, wypracowanie spójnych zasad oceny wniosków i monitorowanie podejmowanych działań w trakcie trwania edycji PBO18. Praca w zespole jest działalnością społeczną, nieodpłatną.
Zespół spotyka się podczas trwania całej edycji PBO, ale najbardziej intensywne prace przypadają na okres wypracowywania nowych zasad.
W skład Zespołu weszli, wyznaczeni lub wybrani podczas publicznego losowania, przedstawiciele następujących grup zaangażowanych w budżet obywatelski:
- Rady Miasta Poznania,
- Miejskiej Rady Seniorów,
- Urzędu Miasta Poznania i jednostek merytorycznych,
- rad osiedli,
- organizacji pozarządowych,
- wnioskodawców z poprzednich edycji Poznańskiego Budżetu Obywatelskiego,
- mieszkańców.
19 kwietnia odbyła się konferencja prasowa, podczas której przedstawiono efekt pracy Zespołu – Zasady Poznańskiego Budżetu Obywatelskiego 2018. Zapoznaj się z zasadami tutaj.
Poniżej publikujemy protokoły ze spotkań Zespołu oraz inne dokumenty związane z pracą Zespołu:
PROTOKOŁY ZE SPOTKAŃ:
Protokół ze spotkania Zespołu 16.01.2018
Protokół ze spotkania Zespołu – 23.10.2017
Protokół ze spotkania Zespołu – 27.09.2017
Protokół ze spotkania Zespołu – 10.04.17
Protokół ze spotkania Zespołu – 5.04.17
Protokół ze spotkania Zespołu – 29.03.17
Protokół ze spotkania Zespołu – 22.03.17
Protokół ze spotkania Zespołu – 15.03.17
Protokół ze spotkania Zespołu 7.03.2017
Protokół ze spotkania Zespołu – 1.03.2017
Protokół ze spotkania Zespołu 20.02.17
EWALUACJA:
INNE DOKUMENTY:
Regulamin pracy Zespołu ds. PBO18
Zarządzenie powołujące Zespół ds. PBO18
Protokół losowanie członków PBO18