Zapraszamy do udziału w pracach nad kolejną edycją Poznańskiego Budżetu Obywatelskiego. Do zespołu, który opracuje zasady PBO18, mogą dołączyć przedstawiciele głównych grup uczestniczących w projekcie, w tym m.in. mieszkańcy, wnioskodawcy z poprzednich edycji oraz radni miejscy i osiedlowi. Zgłoszenia będą przyjmowane do 9 lutego.
Wzorem poprzedniej edycji poznańskiego budżetu obywatelskiego, w jego skład wejdą następujące grupy:
– mieszkańcy – 5 osób,
– Rady Osiedli – 5 osób (1 osoba z jednej Rady Osiedla),
– Rada Miasta Poznania – 7 osób (kluby Radnych – 4 osoby, 1 Radny niezrzeszony, 1 reprezentant Komisji Samorządowej, 1 reprezentant Doraźnej Komisji Legislacyjnej),
– przedstawiciele Organizacji Pozarządowych – 5 osób (maksymalnie 1 osoba z jednej organizacji),
– wnioskodawcy z poprzednich edycji PBO – 5 osób,
– reprezentant Miejskiej Rady Seniorów – 1 osoba,
– przedstawiciele Urzędu Miasta Poznania – 12 osób,
– radca prawny oraz Administrator Bezpieczeństwa Informacji z ramienia UMP – w obu przypadkach funkcja doradcza, bez prawa głosu.
Ze względu na liczbę zgłoszeń w drodze losowania zostaną wyłonieni przedstawiciele mieszkańców, rad osiedli, wnioskodawców oraz organizacji pozarządowych. Losowanie odbędzie się w poniedziałek, 13 lutego o godzinie 12.00, w sali 207 Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim.
Praca w Zespole ma charakter społeczny, nieodpłatny.
Osoby zainteresowane pracą w zespole PBO proszone są o przesłanie skanu wypełnionego i podpisanego formularza na adres e-mail: budzetobywatelski@um.poznan.pl do dnia 9 lutego br. (czwartek), do godz. 23.59. Formularz do pobrania poniżej.
razem zmieniajMY MIASTO!
Formularz-Zgłoszenia-do-prac-w-Zespole-ds.-PBO18
Regulamin wyboru członków PBO18