W październiku br. został powołany Zespół ds. PBO.
Zadaniem Zespołu ds. PBO jest przede wszystkim wypracowanie zasad oraz optymalnych rozwiązań służących spójnej realizacji zadania PBO w kolejnych latach jego realizacji, w oparciu o doświadczenia i ewaluację minionych edycji. Praca w zespole jest działalnością społeczną, nieodpłatną.
Zespół spotykać się będzie podczas trwania całej edycji PBO, ale najbardziej intensywne prace przypadną na okres wypracowywania nowych zasad.
Zespół ds. PBO liczy ogółem 42 osoby.
W skład Zespołu weszli przedstawiciele następujących grup:
- mieszkańców
- wnioskodawców z poprzednich edycji PBO
- Rad Osiedli
- Organizacji Pozarządowych,
- Rady Miasta Poznania
- Miejskiej Rady Seniorów,
- Młodzieżowej Rady Miasta,
- przedstawicieli Urzędu Miasta Poznania,
- oraz radca prawny i Inspektor Ochrony Danych z ramienia UMP – w obu przypadkach funkcja doradcza
Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia!
Pierwsze spotkanie Zespołu ds. PBO planowane jest na 18 listopada br.