Już wkrótce rozpoczniemy kolejną edycję Poznańskiego Budżetu Obywatelskiego. Już po raz 10. mieszkańcy Poznania zdecydują, jakie projekty chcą zrealizować w swojej najbliższej okolicy. Poznajcie najważniejsze daty tegorocznej edycji PBO:
Szczegółowy harmonogram:
- 4 maja – 31 maja – zbieranie wniosków
- 4 maja – 20 sierpnia – weryfikacja wstępna Gabinetu Prezydenta oraz opiniowanie wniosków przez wydziały merytoryczne i Miejskiego Konserwatora Zabytków
- 4 maja – 25 czerwca – opiniowanie wniosków przez WGN
- 23 sierpnia – 27 sierpnia – weryfikacja opinii wydziałów merytorycznych przez GP
- 30 sierpnia – 24 września – opiniowanie Rad Osiedli
- 30 sierpnia – 10 września – składanie odwołań
- 30 sierpnia – 24 września – spotkania odwoławcze
- 27 września – 30 września – zatwierdzenie ostatecznej listy projektów,
- 30 września – losowanie numerów na liście do głosowania
- 1 października – 22 października (do godz. 12:00) – głosowanie
- do 5 listopada – ogłoszenie wyników