Na sesji Rady Miasta 9 czerwca 2020 r. przyjęto nowy harmonogram budżetu obywatelskiego. Ze względu na konieczność przyjęcia nowych zasad PBO, musieliśmy przesunąć daty etapu składania projektów:
Szczegółowy harmonogram:
czerwiec – 9 lipca – kampania informacyjna
10 lipca – 31 lipca – zbieranie wniosków
10 lipca – 25 września – weryfikacja wstępna Gabinetu Prezydenta oraz opiniowanie wniosków przez wydziały merytoryczne
10 lipca – 14 sierpnia – opiniowanie wniosków przez Wydział Gospodarki Nieruchomościami
28 września – 2 października – weryfikacja opinii wydziałów merytorycznych przez Gabinet Prezydenta
5 października – 16 października – opiniowanie rad osiedli (w przypadku zmiany decyzji po odwołaniu RO podejmie decyzję opiniowania do dnia 22 października)
28 września – 9 października – składanie odwołań
28 września – 16 października – spotkania odwoławcze
19 października – 21 października – zatwierdzenie ostatecznej listy projektów
22 października – losowanie numerów na liście do głosowania
23 października – 20 listopada (do godz. 12:00) – głosowanie i promowanie projektów
do 30 listopada – ogłoszenie wyników