Zadaniem Zespołu ds. PBO19 jest przede wszystkim wypracowanie nowych zasad Poznańskiego Budżetu Obywatelskiego w oparciu o doświadczenia i ewaluację minionych edycji, wypracowanie spójnych zasad oceny wniosków i monitorowanie podejmowanych działań w trakcie trwania edycji PBO19. Praca w zespole jest działalnością społeczną, nieodpłatną.
Zespół spotyka się podczas trwania całej edycji PBO, ale najbardziej intensywne prace przypadają na okres wypracowywania nowych zasad.
W jego skład wchodzą reprezentanci:
- mieszkańców,
- Rad Osiedli,
- Rady Miasta Poznania,
- wnioskodawców z poprzednich edycji PBO,
- przedstawicieli organizacji pozarządowych,
- Miejskiej Rady Seniorów,
- Młodzieżowej Rady Miasta,
- Urzędu Miasta Poznania,
- Poznańskich Inwestycji Miejskich,
- radca prawny oraz Administrator Bezpieczeństwa Informacji z ramienia UMP – w obu przypadkach funkcja doradcza, bez prawa głosu.
Więcej o wyborze członków do PBO19 przeczytasz tutaj.
Poniżej zamieszczamy dokumentację związaną z pracą Zespołu:
Protokół ze spotkania Zespołu – 31.01.19
załącznik (raport ewaluacyjny)
Protokół ze spotkania Zespołu – 18.10.2018
Protokół ze spotkania Zespołu – 20.08.2018
Protokół ze spotkania Zespołu – 04.04.2018
Protokół ze spotkania Zespołu – 28.03.18
Protokół ze spotkania Zespołu – 20.03.18
Protokół ze spotkania Zespołu – 14.03.18
Protokół ze spotkania Zespołu – 7.03.18
Protokół ze spotkania Zespołu – 28.02.2018