Zakończono weryfikację formalną i merytoryczną projektów zgłoszonych w tegorocznej edycji budżetu obywatelskiego.
Projekty „zarekomendowane pozytywnie” trafiają automatycznie na kartę do głosowania. W przypadku projektów zarekomendowanych negatywnie Wnioskodawcy przysługuje odwołanie w formie pisemnej na adres Gabinetu Prezydenta lub w Serwisie PBO18 w terminie 23 sierpnia – 14 września. Po złożeniu przez Wnioskodawcę odwołania, modyfikacja wniosku nie jest już możliwa.
Wydział wiodący lub jednostka merytoryczna organizuje spotkanie Wnioskodawcy z opiniującymi projekt urzędnikami w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości. Po spotkaniu decyzja odnośnie projektu zostaje zmieniona lub podtrzymana. Ostateczną decyzję negatywną potwierdza Prezydent Miasta Poznania lub jego Zastępca.
Równolegle, do 14 września potrwa opiniowanie projektów przez rady osiedli.
Zobacz cały harmonogram: tutaj